Aktualności

Dodane: 2018-06-27

Nowa pozycja książkowa Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne

Książka "Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne" jest pracą interdyscyplinarną [...]. Łączy więc wiele dziedzin nauki takich jak glottodydaktyka, językoznawstwo polonistyczne, kulturoznawstwo, komunikacja, ale też pedagogika i socjologia [...]. Przedstawione cele pracy są bardzo ambitne. Monografia ma być z jednej strony "nową" dydaktyką języka, z drugiej - zakreślić obszary wiedzy interdyscyplinarnej, koniecznej do realizacji tego celu. [...] Rzeczywiście obecność uczniów z doświadczeniem migracyjnym wymaga zupełnie innej optyki [...] Edukacja takich dzieci narzuca konieczność interdyscyplinarności i koncepcji połączenia kształcenia językowego z nauczaniem międzykulturowym, dydaktyką wielojęzyczności, edukacją włączającą i edukacją pozytywną. [z recenzji prof. dr hab. Urszuli Żydek-Bednarczuk]

Stowarzyszenie „Bristol” Polskich i Zagranicznych Nauczycieli Kultury Polskiej i Języka Polskiego jako Obcego



02-078 Warszawa, ul. Krzywickiego 34
Sekretariat:
tel. +48 (22) 625-42-53, +48 (22) 625-42-67
fax +48 (22) 625-75-23


Copyright © 2017 Stowarzyszenie „Bristol”
Wszelkie prawa zastrzeżone

 

Nawigacja strony:

 

Organizacyjne: